Levert Facebook marketing jou iets op?
Onderzoek wijst uit dat we gemiddeld 8,2 kilometer per jaar scrollen op onze smartphone! Dat wil zeggen dat er 22,7 meter per persoon/per dag gescrold wordt. Ongelooflijk toch!
En daar sta jij dan ergens tussen. Jouw berichtje, enkele centimeters groot, dat wordt getoond in die stroom van 22,7 meter, boordevol berichten van andere ondernemers die ook gezien willen worden. Zonder een goede marketing strategie is jouw bericht niet meer dan een grassprietje in het Facebook landschap.
Ik surf al jaren mee op de Facebook stroom en investeerde persoonlijk al meer dan € 25.000 in het testen van de verschillende marketing technieken voor mijn eigen advertenties.
Dezelfde technieken die vandaag de dag nog steeds worden gebruikt door grote multinationals zoals Coca Cola, Nike, Apple en Amazon. De kleinste details kunnen het verschil maken tussen winst of verlies!
Facebook als Marketing Machine
Sociale media is geen doel, maar een middel. Facebook is geen online krant maar eerder een ‘Marketing Machine’ die jouw iedere dag (volautomatisch) nieuwe leads, klanten en omzet oplevert.
Het geheim achter deze marketing machine is het toepassen van de juiste technieken? Net zoals bij elke andere machine moet je de juiste knoppen bedienen om tot het beste resultaat te komen.
Ook in Facebook moet je zorgen dat je op de juiste knoppen duwt. Dat je de juiste technieken gaat toepassen. Al enkele jaren pas ik voor mezelf en mijn klanten deze technieken toe. Wil jij ook mijn beste technieken leren?
11 Advertentie Technieken
✅ 11 super converterende marketing technieken
✅ Ontdek welke transformatie elke advertentie moet ondergaan om winstgevend te worden.
✅ Dat je altijd eerst de ‘Marketing Klik‘ moet ontdekken om succesvol te zijn.
✅ Waarom altijd alles begint met … Waarom!
✅ Inclusief voorbeelden van bestaande advertenties die super converteren.
In deze video ontdek je de 11 meest succesvolle marketing technieken die vandaag door merken zoals Apple, Nike en Coca-Cola gebruikt worden. Deze technieken werken in elke markt. En vandaag kan ook jij deze 11 marketing technieken gaan toepassen op jouw onderneming!
Welke Technieken ga je Ontdekken in deze Marketing Video?
Techniek 1 – Pijn/voordeel
Ongetwijfeld één van de meest gebruikte technieken. Hierin gaan we eerst op zoek naar het pijnpunt van onze doelgroep en trachten we deze pijn te benadrukken. Vervolgens vertellen we ons publiek wat ze moeten doen en welk voordeel dit met zich meebrengt.
Techniek 2 – Hebben
In deze techniek gaan we ons publiek er op wijzen wat ze op dit moment hebben. Wat hun situatie nu is! Met onze advertentie gaan we hun duidelijk maken wat ze kunnen hebben als ze ons product of onze dienst gebruiken.
Techniek 3 – Gevoel
Hier gaan we die personen aanspreken die op dat moment heel gevoelig zijn voor hun probleem, en dan ook bereidt zijn actie te ondernemen gebaseerd op dat gevoel. We gaan inspelen op de frustraties van onze doelgroep!
Techniek 4 – De gemiddelde dag
Met de ‘gemiddelde dag’ techniek gaan we benadrukken hoe jouw product of dienst de gemiddelde dag van je klant kan beter maken. Dit kan zijn door hun bvb geld te besparen, of meer tijd vrij te maken, of gewoon hun dag comfortabeler maakt!
Techniek 5 – Status
Deze techniek richt zich op personen die een bepaald beeld van zichzelf hebben. Ze hebben meestal een doel gesteld van wat ze als persoon willen bereiken. Deze personen zijn op zoek om een bepaalde status te behalen.
Techniek 6 – Relevantie
Je advertentie moet altijd relevant zijn, maar met deze techniek gaan we extreem relevant zijn. We gaan niet gewoon een interesse of probleem delen. We gaan zorgen dat we ook op de juiste plaats en de juiste moment relevantie gaan toepassen.
Techniek 7 – Vertel een verhaal
Als jij een advertentie kan opstellen waarin je jouw toekomstige klant helemaal kan meenemen in je verhaal, dan mag je er zeker van zijn dat je een succesvolle advertentie gemaakt hebt. In deze techniek ontdek je de verschillende manieren om dit te doen.
Techniek 8 – overeenkomst
Hierin gaan we op zoek naar een overeenkomst welke jouw product of dienst zou kunnen hebben met iets dat reeds bekend is in jouw branche. Mensen kopen sneller als het reeds vertrouwd aanvoelt.
Techniek 9 – Vergelijking
In deze techniek gaan we letterlijk doen wat we zeggen. We gaan ons product of onze dienst vergelijken met eenzelfde product of dienst. Alleen gaan we in onze advertentie voordelen aanhalen die onze concurrenten niet hebben.
techniek 10 – Nieuwigheid
Als jouw product of dienst een nieuwigheid op de markt is, moet je zeker deze techniek uitspelen. Mensen hebben een natuurlijke aantrek om alles te willen weten. Als er dus iets nieuw op de markt komt, wordt hun interesse hiervoor aangewakkerd.
Techniek 11 – logica
Bedoeling is dat we met deze laatste techniek die personen gaan bereiken die kijken naar de logica der dingen. We gaan een feit of angst benadrukken in onze advertentie, om hun vervolgens een logische oplossing hiervoor aan te bieden.
Ik heb je een buitenkansje beloofd! Ontdek het hieronder...
€ 97,- € 27,-
11 Advertentie Technieken
🔲 Kan jouw onderneming een boost gebruiken?
🔲 Wil je meer leads, klanten en omzet halen uit je marketing?
🔲 Ben je klaar om uitzonderlijke resultaten te halen met deze 11 technieken?
Dan ben jij klaar om deze 11 technieken succesvol te gaan toepassen in jouw marketing strategie. Omdat je zonet het gratis pdf hebt aangevraagd krijg je éénmalig € 120,- korting op deze expertvideo als welkomstcadeau