Facebook Marketing uitbesteden

Gelukt! Maar wacht nog even.

Ons pdf zit binnen enkele minuten in je mailbox. Je hebt je waarschijnlijk aangemeld voor het pdf omdat je meer klanten en omzet met Facebook wil behalen. Maar hoe zou jij het vinden als je mijn meest effectieve Facebook Marketing Technieken, goed voor meer leads, klanten en omzet, nu direct zou kunnen ontvangen? Omdat jij zojuist hebt aangemeld voor de pdf, geef ik je bij deze een éénmalig buitenkansje om mijn 11 marketing technieken voor een fractie van de originele prijs te ontvangen. Lees hieronder meer 😉

Levert Facebook marketing jou iets op?

Onderzoek wijst uit dat we gemiddeld 8,2 kilometer per jaar scrollen op onze smartphone! Dat wil zeggen dat er 22,7 meter per persoon/per dag gescrold wordt. Ongelooflijk toch!

En daar sta jij dan ergens tussen. Jouw berichtje, enkele centimeters groot, dat wordt getoond in die stroom van 22,7 meter, boordevol berichten van andere ondernemers die ook gezien willen worden. Zonder een goede marketing strategie is jouw bericht niet meer dan een grassprietje in het Facebook landschap. 

Ik surf al jaren mee op de Facebook stroom en investeerde persoonlijk al meer dan € 25.000 in het testen van de verschillende marketing technieken voor mijn eigen advertenties. 

Dezelfde technieken die vandaag de dag nog steeds worden gebruikt door grote multinationals zoals Coca Cola, Nike, Apple en Amazon. De kleinste details kunnen het verschil maken tussen winst of verlies!

Jerry Renson - Facebook advertentie consulent
Jerry Renson - eigenaar sociale media marketing universiteit

Facebook als Marketing Machine

Sociale media is geen doel, maar een middel. Facebook is geen online krant maar eerder een ‘Marketing Machine’ die jouw iedere dag (volautomatisch) nieuwe leads, klanten en omzet oplevert.

Het geheim achter deze marketing machine is het toepassen van de juiste technieken? Net zoals bij elke andere machine moet je de juiste knoppen bedienen om tot het beste resultaat te komen. 

Ook in Facebook moet je zorgen dat je op de juiste knoppen duwt. Dat je de juiste technieken gaat toepassen. Al enkele jaren pas ik voor mezelf en mijn klanten deze technieken toe. Wil jij ook mijn beste technieken leren?

Facebook als marketing machine

11 Advertentie Technieken

✅ 11 super converterende marketing technieken
✅ Ontdek welke transformatie elke advertentie moet ondergaan om winstgevend te worden.
✅ Dat je altijd eerst de ‘Marketing Klik‘ moet ontdekken om succesvol te zijn.
Waarom altijd alles begint met … Waarom!
✅ Inclusief voorbeelden van bestaande advertenties die super converteren.

In deze video ontdek je de 11 meest succesvolle marketing technieken die vandaag door merken zoals Apple, Nike en Coca-Cola gebruikt worden. Deze technieken werken in elke markt. En vandaag kan ook jij deze 11 marketing technieken gaan toepassen op jouw onderneming!

5/5
11 advertentie technieken om meer leads, klanten en omzet te behalen
"Dankzij Jerry kunnen wij ons focussen op onze core business. Ongelofelijk hoeveel mogelijke marketing strategieën Facebook aanbiedt. JR wijst je de weg!"
Steve Bussé
Zaakvoerder-Finfuture
Jerry is iemand met passie voor zijn vak en een enorme kennis van Facebook marketing.Met Jerry weet je gewoon dat je online marketing in goede handen is.
Stein Verheyden
Parketvloeren Verheyden
Jerry, mijn welgemeende complimenten voor de producten die je levert, ze zijn klasse, direct en to the point. Ik loop al heel wat jaartjes mee in de online wereld maar je doet het echt goed.
Adriaan De Bruyn
Online ondernemer

Welke Technieken ga je Ontdekken in deze Marketing Video?

Techniek 1 – Pijn/voordeel

Ongetwijfeld één van de meest gebruikte technieken. Hierin gaan we eerst op zoek naar het pijnpunt van onze doelgroep en trachten we deze pijn te benadrukken. Vervolgens vertellen we ons publiek wat ze moeten doen en welk voordeel dit met zich meebrengt.

Techniek 2 – Hebben

In deze techniek gaan we ons publiek er op wijzen wat ze op dit moment hebben. Wat hun situatie nu is! Met onze advertentie gaan we hun duidelijk maken wat ze kunnen hebben als ze ons product of onze dienst gebruiken.

Techniek 2 - Hebben

Techniek 3 – Gevoel

Hier gaan we die personen aanspreken die op dat moment heel gevoelig zijn voor hun probleem, en dan ook bereidt zijn actie te ondernemen gebaseerd op dat gevoel. We gaan inspelen op de frustraties van onze doelgroep! 

Techniek 4 – De gemiddelde dag

Met de ‘gemiddelde dag’ techniek gaan we benadrukken hoe jouw product of dienst de gemiddelde dag van je klant kan beter maken. Dit kan zijn door hun bvb geld te besparen, of meer tijd vrij te maken, of gewoon hun dag comfortabeler maakt!

Techniek 4 - De gemiddelde dag

Techniek 5 – Status

Deze techniek richt zich op personen die een bepaald beeld van zichzelf hebben. Ze hebben meestal een doel gesteld van wat ze als persoon willen bereiken. Deze personen zijn op zoek om een bepaalde status te behalen.

Techniek 5 - Status

Techniek 6 – Relevantie

Je advertentie moet altijd relevant zijn, maar met deze techniek gaan we extreem relevant zijn. We gaan niet gewoon een interesse of probleem delen. We gaan zorgen dat we ook op de juiste plaats en de juiste moment relevantie gaan toepassen.

Techniek 6 - Relevantie

Techniek 7 – Vertel een verhaal

Als jij een advertentie kan opstellen waarin je jouw toekomstige klant helemaal kan meenemen in je verhaal, dan mag je er zeker van zijn dat je een succesvolle advertentie gemaakt hebt. In deze techniek ontdek je de verschillende manieren om dit te doen.

Techniek 7 - Vertel een verhaal

Techniek 8 – overeenkomst

Hierin gaan we op zoek naar een overeenkomst welke jouw product of dienst zou kunnen hebben met iets dat reeds bekend is in jouw branche. Mensen kopen sneller als het reeds vertrouwd aanvoelt.

Techniek 8 - overeenkomst/bekendheid

Techniek 9 – Vergelijking

In deze techniek gaan we letterlijk doen wat we zeggen. We gaan ons product of onze dienst vergelijken met eenzelfde product of dienst. Alleen gaan we in onze advertentie voordelen aanhalen die onze concurrenten niet hebben.

Techniek 9 - Vergelijking

techniek 10 – Nieuwigheid

Als jouw product of dienst een nieuwigheid op de markt is, moet je zeker deze techniek uitspelen. Mensen hebben een natuurlijke aantrek om alles te willen weten. Als er dus iets nieuw op de markt komt, wordt hun interesse hiervoor aangewakkerd.

Techniek 11 – logica

Bedoeling is dat we met deze laatste techniek die personen gaan bereiken die kijken naar de logica der dingen. We gaan een feit of angst benadrukken in onze advertentie, om hun vervolgens een logische oplossing hiervoor aan te bieden. 

Techniek 11 - logica

Ik heb je een buitenkansje beloofd! Ontdek het hieronder...

11 advertentie technieken om meer leads, klanten en omzet te behalen

€ 57,-     € 17,-

11 Advertentie Technieken

🔲 Kan jouw onderneming een boost gebruiken?
🔲 Wil je meer leads, klanten en omzet halen uit je marketing?
🔲 Ben je klaar om uitzonderlijke resultaten te halen met deze 11           technieken?

Dan ben jij klaar om deze 11 technieken succesvol te gaan toepassen in jouw marketing strategie. Vandaag ontvang je éénmalig 70% korting op deze expertvideo. Profiteer NU van dit aanbod!

5/5
Jerry manages since a few years the social media for my company. In can strongly recommend Jerry in these matters. He is very experienced and motivated. No doubt, he's the right man for you.
Wim Persyn
Immo Persyn
"Met deze Facebook cursus kwam ik niet één, maar wel 10 stappen vooruit. Super informatief! Jerry is een topper in zijn vak en een zeer leuk iemand om mee samen te werken"
Johan B.
Ondernemer & levensgenieter
Uitstekende kennis van Facebook & marketing! Zijn video's zitten boordevol waardevolle informatie waardoor mijn onderneming een niveau hoger gegroeid is. Een echte aanrader!
Thielemans Davy
Zaakvoerder D&T

© jerryrenson - contact: [email protected] - SMMU - Sociale Media Markting Universiteit