14 raakpunten voor verkoop
Home » 14 raakpunten alvorens je klant koopt!

14 raakpunten alvorens je klant koopt!

    WIST JIJ DAT JE PUBLIEK AL 14 RAAKPUNTEN NODIG HEEFT VOORALEER ZE KOPEN? 😲

    Uit onderzoek blijkt dat vandaag de dag je publiek al tot 14 raakpunten nodig heeft alvorens ze overgaan tot een mogelijke aankoop. Ze moeten dus ongeveer 14 maal op één of andere manier contact hebben gehad met jou of je onderneming. 🗣

    Enkele jaren geleden was dit cijfer nog zeven. Het aantal raakpunten om een mogelijke verkoop te krijgen is dus verdubbeld tijdens de laatste jaren.

    Mogelijke raakpunten voor je klant
    Tracht om je klant of potentiële koper op verschillende manieren te bereiken


    Als je hier aan toevoegt dan Facebook het moeilijker gemaakt heeft om je doelgroep te bereiken. Dan kunnen we alleen maar concluderen dat verkopen op Facebook er zeker niet makkelijker op geworden is.

    Betekent dit dan dat we van Facebook moeten afstappen om ons product of onze dienst te verkopen? Helemaal niet, integendeel zelfs, nu is het de moment dat jij er moet zijn! 💯


    Nu komen er kansen voor die ondernemers die weten hoe!Doordat het moeilijker wordt, zal ook de concurrentie verminderen. En vergeet ook niet dat Facebook nog steeds groeit in het aantal actieve gebruikers. Dat betekent dus dat de vijver groter wordt en de competitie kleiner wordt.

    “Jij kan dus een autoriteit worden in je markt”

    Ik zou het super vinden als je in de reacties hieronder even jouw idee hierover geeft. Ga je meer investeren in Facebook, of ben je eerder geneigd andere kanalen op te zoeken? Alvast bedankt!

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.